Danes je 25. feb 2018 01:44




 Stran 3 od 4 [ 31 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Avtor Sporočilo
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 22. jan 2014 19:56 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
Increasing levels of vitamin D3 among the general population could potentially prevent chronic diseases that claim nearly one million lives throughout the world each year. Incidence of several types of cancer could also be slashed in half.

Vitamin D fights infections, including colds and the flu, as it regulates the expression of genes that influence your immune system to attack and destroy bacteria and viruses. Feeling tired and achy is a frequent complaint.

While many are misdiagnosed as having fibromyalgia or chronic fatigue, these are classic signs of vitamin D deficiency osteomalacia.

Researchers estimate that 50 percent of the general population is at risk of vitamin D deficiency and insufficiency. Among school aged children, that percentage may be as high as 70 percent. More:
http://healthimpactnews.com/2013/vitami ... -problems/
Slika



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 11. okt 2013 23:50 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
No matter how much vitamin D you take, your body cannot properly use it if you are deficient in magnesium.
http://www.naturalnews.com/042438_magne ... ction.html
A new study brings hope for those suffering from fibromyalgia, finding that vitamin D supplementation may ease the nerves, bringing down inflammation in the body. http://www.naturalnews.com/043607_vitam ... ments.html

http://health101.org/art_cancer_vitamin_D.htm



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 06. okt 2013 11:07 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
http://www.mercator.si/_files/48363/vitamini.pdf



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 06. okt 2013 10:23 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
http://www.vitamindcouncil.org/about-vi ... ody-needs/



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 25. sep 2013 22:42 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
Most health experts have come to agree that inflammation, often caused by inappropriate immune activity, is the source of almost all autoimmune diseases. http://www.naturalnews.com/042199_vitam ... ealth.html

http://www.sitis.si/pomembno/168/O%20vitaminu%20D.html
http://www.sitis.si/file/Vitamin%20D%282%29.pdf



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 19. sep 2013 07:14 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
Supplementing with or getting the equivalent of at least 800 international units (IU) of vitamin D daily can help reduce the risk of lung cancer among non-smoking, postmenopausal women by 63 percent.
Large cohort study confirms vitamin D as a powerful weapon against lung cancer
www.naturalnews.com



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 20. avg 2013 23:29 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
Borut Birsa
Tole sem danes dobil po mailu... pozorno preberite še posebej v delu, kjer piše, da je veganska prehrana nezdrava... me prav zanima, kdo je to spesnil...
http://wearechange.si/kako-sonce-prepre ... nske-kapi/

"Kot vemo, nas sončenje – seveda če se sončnim žarkom privajamo postopno in z razumnim tempom – obdari z obilico vitamina D3 in že samo to bi bilo dovolj za trditev, da je sončenje zdravo in koristno, pravzaprav celo nujno potrebno. Sonce ni nekaj, pred čimer bi se morali skrivati, in to nikoli ni bilo; še manj pa se je potrebno pred njim »ščititi« s strupenimi kemikalijami v obliki »zaščitnih« filtrov.
Razlog, da nas tako bombardirajo z neresničnimi trditvami, se skriva zgolj v komercialnih interesih vseh vpletenih. V resnici vso zaščito, ki jo potrebujemo, nosimo že s seboj, vgrajeno v svoji koži. Le pravilno jo moramo uporabljati. Ključ pa sta postopnost in redno izpostavljanje soncu.
Vitamin D3 ima fantastične zdravilne in preventivne lastnosti. Je ključnega pomena za zdrav in krepak imunski sistem, srčno-žilno zdravje, preprečevanje in zdravljenje diabetesa, preprečevanje debelosti, preprečevanje depresije in na splošno za dobro počutje in delovanje naših možganov. Prispevka vitamina D3 k zdravju kosti niti ne bi posebej poudarjali, ker je ta prispevek od vsega, kar nam vitamin D3 daje, še najmanj pomemben.
Mimogrede, kar zadeva kosti, kalcij brez vitamina D3 za kosti ne naredi nič, oba skupaj pa sta za kosti nekoristna brez vitamina K2. In ta se nahaja samo v hrani živalskega porekla, predvsem v mesu, pa tudi v siru, jajcih in maslu. Nezmožnost oskrbe telesa z vitaminom K2, za katerega so študije pokazale, da varuje tudi proti raku in srčno-žilnim boleznim, je samo eden od razlogov, zakaj je vegetarijanska/veganska prehrana nezdrava in za telo ni naravna. Izjema so lakto-ovo-vegetarijanci, se pravi tisti, ki uživajo tudi mlečne izdelke in jajca. V rastlinski hrani, npr. v zeleni listnati zelenjavi, se nahaja le vitamin K1, ki ima popolnoma druge lastnosti kot K2, ter kot so pokazale študije, nima pozitivnih učinkov na kosti, srce in zaščito telesa proti raku.
POZOR: Kalcija nikoli ne jemljemo brez magnezija. Ta zagotovi, da se kalcij ne nalaga na mestih, kjer ga nikakor ne želimo imeti, npr. v ožilju, petah, sklepih itd. In kot zanimivost, magnezij in kalcij skupaj zmoreta zaščititi celice pred radioaktivnimi sevanji (več o tem ve povedati Chris Busby).
Pomembno je vedeti, da sonce koristi tudi na druge načine in ne samo s tvorbo vitamina D3. Med drugim UV-komponenta njegovih žarkov uničuje presežek bakterij na koži. Sedaj pa so znanstveniki dokazali tudi to, da sonce v našem telesu proizvaja snov, ki pomaga zniževati previsok krvni tlak. O tej študiji je maja letos pisala znanstvena revija International Investigative Dermatology.
Že od prej je znano, da so vrednosti krvnega tlaka v zimskem času višje kot poleti, poleg tega pa je njihova višina v zimskem času tudi močno povezana z geografsko širino. Tako imajo ljudje v severni Evropi pozimi precej višji krvni tlak od ljudi v južni Evropi.
Pred kratkim so na univerzi v Edinburghu izvedli pomembno študijo, ki je ugotovila, da sončni žarki v stiku s kožo spodbudijo telo k temu, da v žile spusti dušikov oksid. Dušikov oksid pa pomaga zniževati krvni tlak. Ker pozimi večina od nas sonca ne vidi, še manj pa imamo priložnost, da bi se sončili, v zimskem času krvni tlak naraste. In v krajih, kjer je sonca še manj, tlak naraste bolj.
V mediteranskih deželah pa imajo zato najmanj srčnih infarktov in možganskih kapi. Morda bi kdo mislil, da je za vse to zaslužno olivno olje, vendar ni tako. Za znižanje krvnega tlaka zadošča le 20 minut sončenja na dan, vendar moramo to storiti pri močnem soncu – torej ravno v času, ko nam sončenje odsvetujejo, npr. od 11. do 15. ure, pri tem pa moramo imeti na sebi čim manj oblačil.
Tvorba dušikovega oksida ni v ničemer povezana s tvorbo vitamina D3, tako da sta obe koristi povsem ločeni. To pa tudi kaže, da zgolj jemanje vitamina D3 ne more v celoti nadomestiti koristi, ki jih za telo prinaša sončenje.
Znanstveniki iz Edinburgha mislijo celo, da koristi sončenja za srce, žilje in možgane prekašajo morebitna tveganja, da bi sonce utegnilo povzročiti kožnega raka. (Ampak kot bralci naših člankov veste, sonce kožnega raka NE povzroča, povzroča pa ga lahko nespametno izpostavljanje soncu in pretirana glikacija kolagena v koži, se pravi, prevelike količine zaužitih OH in prepogosto hranjenje, npr. 6 obrokov na dan.)
Na eno smrt zaradi kožnega raka namreč pride od 60 do 100 smrti zaradi srčnih infarktov in možganskih kapi, ki jih povzroči previsok krvni tlak. To zelo jasno kaže, kje je tveganje za smrt večje, tudi če bi sonce kožni rak resnično povzročalo.
Ostanite zdravi in povejte naprej!"



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 13. avg 2013 17:04 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
bit.ly/1cYxOEe
Six things you need to know about your vitamin D levels

http://www.sciencealert.com.au/features ... Stories%29



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 21. jul 2013 08:38 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
Medex zagovarja svoj nekoristni in neetični izdelek, vitamin D2
http://wearechange.si/medex-zagovarja-s ... itamin-d2/



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
 Naslov prispevka: Re: The 10 symptoms of vitamin D deficiency you need to reco
UNREAD_POSTObjavljeno: 04. jun 2012 23:23 
Administratorji strani
Uporabniški avatar

Pridružen: 13. maj 2010 10:33
Prispevkov: 11941
2. Toksičnost vitamina D

Kot vemo, je uživanje vitamina D nujno, če povzamemo, da imamo ljudje absolutno prenizke nivoje le tega v krvi. Izjema je poletje, ko smo več na soncu in smo najmanj pol ure dnevno izpostavljeni sončnim žarkom.

Priporočena dnevna doza vitamina D (cholecalciferol) je do 5000 IU* (1цg = 40 IU), ta nikoli ne more biti škodljiva.

Za primerjavo bomo navedli primer, ki to trditev več kot očitno potrjuje:

Eden redkih primerov toksičnosti, ki daleč presega vse normalne doze, se je zgodila ameriški gospe, stari 67 let, ki je intravensko prejemala D vitamin.
V bolnico je prišla z dvotedenskim pojavljanjem simptomov kot so zmedenost, izguba apetita, izguba ravnotežja. Rutinska preiskava krvi je pokazala dvakrat več kalcija v krvi, kot je zgornja dovoljena meja - 254ng/ml. Zgornja dovoljena meja je 100 ng/ml. Kot vemo je prisotnost kalcija v krvi odvisna od količine D vitamina.
V bolnici so zdravili gospo dva tedna. Ko se je nivo kalcija uravnovesil, so vsi simptomi izginili.
Kako je sploh dobila tako velike količine kalcija? Nekaj mesecev pred tem si je gospa zlomila kolk in njen ortoped ji je 4 mesece intravensko dajal 600.000 IU tedensko. Največja še normalna doza je še 140.000 IU tedensko. Kar je ekvivalentno 20.000 IU na dan!
Zanimivo pa je, da gospa kljub tako zelo povečani koncentraciji kalcija v krvi ni imela spremenjenih ostalih testov kot so lipidi v krvi, spremembe na ščitnici in jetrni encimi.

Ker je vitamin D v maščobi topen, je gospa rabila pol leta, da je nivo prišel na 66ng/ml.

In zato je dovolj, da enkrat tedensko vzamete 35.000 IU D3 (če bi primerjali to količino s kapljicami D3, je to okrog 35kapljic).

Vir: Maji, D. "Vitamin D toxicity." Indian J Endocrinol Metab." 2012 Mar;16(2):295-6.

* International unit UI je mednarodno sprejeta količina neke substance. Ta vrsta emote se uporablja pri maščobotopnih vitaminih (A;D,E), pri nekaterih hormonih, encimih in cepivih.

Več o vitaminu D si lahko preberete tukaj
http://www.trifilon.si/sl/novicke/VITAMIND/



_________________
"Ujeti mikro-eko-sistemček z optimalno živo vodo, uravnoteženo biocenozno homeostazo, naravno biotsko raznovrstnostjo in biopotencialom"
Odsoten
 Profil Pošlji zasebno sporočilo  
 
Prikaži prispevke prejšnjih:  Razvrsti po  
 Stran 3 od 4 [ 31 prispevkov ]  Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja


Kdo je prisoten

Po forumu brska: 0 registriranih uporabnikov in 1 gost


Lahko pišete prispevke v temi
Lahko odgovarjate na teme v forumu
Ne morete urejati prispevkov v temi
Ne morete brisati vaših prispevkov forumu
Lahko dodate priponke prispevkom

Išči za:
Pojdi na:  

cron